Malatya Mahalle Muhtarları Hizmet ve Yatırımları Gezdi

Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından muhtarlara yönelik gezi programı düzenlendi. Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan hizmetleri, hayata geçirilen projeleri ve sosyal tesisleri gezen mahalle muhtarları Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan’a yapılan hizmetlerden dolayı teşekkür ettiler.

Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan ve yapımına başlanılan hizmet ve yatırımlar muhtarlar tarafından gezildi. Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığının düzenlemiş olduğu programda İnderesi Tabiat Parkı, Fuar Merkezi, Yeni İtfaiye Binası, Müzeler ile Vahap Küçük Hayır Çarşısı gezildi.

Gezi programına katılan Niyazi Mahalle Muhtarı Nilgün Tekatlı, “ Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından muhtarlara yönelik hazırlanan programa katıldık. Yapılan hizmet ve yatırımları gezdik ve gördük. Gerçekten Başkanımız Selahattin Gürkan Malatya’mıza büyük değer katmış. Görmüş olduğumuz eserlerden anlıyoruz ki Malatya’mız daha çok ileriye gidecek. Selahattin Gürkan Başkanımızın Malatya’da emeği çok fazla. Kendisine çok teşekkür ediyoruz. Özellikle Orduzu bölgesinde yapılan Fuar Alanı Malatya’mıza ve vatandaşlarımıza hizmet verebilecek en büyük eserlerden bir tanesi. Bu eserler Malatya’mıza katkı sunacak olan kalıcı eserler. Selahattin Gürkan Başkanımızın yapmış olduğu birçok iş başarıyla sonuçlanıyor. Başkanımız çok başarılı işlere imzasını atmış. Başkanımız ne fakiri, ne işsizini unutmuş” dedi.

Ataköy Mahalle Muhtarı Elif Gemici ise, “ Büyükşehir Belediye Başkanımız Selahattin Gürkan’a Malatya’mıza kazandırdığı tüm hizmetlerden dolayı çok teşekkür ediyorum. En ufak bir sorunumuz olduğu zaman kaldırım gibi, asfalt gibi, MASKİ ile alakalı konulardan çok yardımcı oluyorlar. Kendilerine teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Yapılan programdan dolayı teşekkür eden Çilesiz Mahalle Muhtarı Veysel Özfındık, “ Memleketimiz için yapılan çalışmaları gezdik ve yerinde inceleme fırsatı bulduk. Özellikle 12 bin m2 alan üzerine yapılan Fuar Alanını da gördük. Yapanların emeklerine sağlık diyorum. Büyükşehir Belediye Başkanımızın yapmış olduğu çalışmalardan dolayı kendisine teşekkür ediyorum. Çilesiz Mahallesi için Büyükşehir Belediyemizden talep ettiğimiz çalışmalar zamanında yapıldı. Mahallemizde olan Şehit Sami Kıbrız, Karlık Caddeleri asfaltlandı ve yenilendi. Mahallemizin ihtiyacı olan otobüs hatları düzenlendi. Mahallemizden Üniversiteye hareket eden direk hattımız açıldı. Yine hastanelere giden hattımız açıldı. Bu çalışmalar ve hizmetlerden dolayı başkanımıza teşekkür ediyoruz” şeklinde konuştu.

Çöşnük Mahalle Muhtarı Burhan İnanç’ta, “ Büyükşehir Belediyesinin hızlı bir şekilde yaptığı çalışmaları görüyoruz. Fuar Alanı gerçekten göz dolduruyor. Malatya’ya büyük bir değer katacaktır. Fuarın ve kayısının Malatya’ya ne kadar değer kattığını görüyoruz. Eskiden gittiğimiz zaman çadırlar görüyorduk ama şuanda güzel bir sistem yapılmış. Başkanımızın Malatya’da yaptığı çalışmaları görüyoruz. Biraz sabırlı olmamız gerekiyor. Eğer sabırlı olursak Malatya’da güzel şeyler yapılacağına inanıyorum. Başkanımızdan Allah razı olsun emeğine sağlık. Başkanımızın Malatya’mıza katkılarının çok olacağına inanıyorum” dedi.

Konak Bahçebaşı Mahalle Muhtarı Cahit Işıldak ise, “ Gezdiğimiz ve gördüğümüz yerleri hayranlıkla izledik. Yıllardır çadırlarda yapılan toz ve toprağın içinde yapılan Fuar Alanında yeni yapılan merkezi gördük ve çok beğendik. Başkanımız Malatya’ya kalıcı bir eser bırakmış. Selahattin Gürkan Başkanımız Büyükşehirde göreve başladıktan sonra güneş gibi doğdu ve ışığından herkes faydalanıyor. Nerede sorun varsa o sorunlar çözülüyor. Mahallemizde yıllardır sorun olan her konu şuanda çözüme kavuştu ve çözülüyor” diye konuştu.

Gezi programına katılan mahalle muhtarları hizmet ve yatırımların ardından Dede Korkut Parkında Başkan Gürkan ile bir araya geldiler.